Wegwijzer bij klachten
Heb je een zorg, ontevreden gevoel of een klacht?
Of misschien heb je iets gesignaleerd waarover je in gesprek wil gaan of waarop je actie wil ondernemen. Of je nu ouder bent van één van onze leerlingen of medewerker, jouw mening is voor ons waardevol.
In de meeste gevallen kan jouw zorg of ontevredenheid in goed overleg opgelost worden. In sommige gevallen lukt dat helaas niet. In onze Wegwijzer bij klachten of zorgen vertellen wij bij wie je terecht kunt en over de stappen die je kunt nemen.

Contactpersonen op onze school
Directeur | Maya Baas | info@vskennemerland.nl
Vertrouwenspersoon | Wilfra Marseille | wmarseille@vskennemerland.nl
Anti-pestcoördinator | Polle Potters | ppotters@vskennemerland.nl
Aandachtsfunctionaris | Maya Baas | mbaas@vskennemerland.nl
Externe vertrouwenspersonen
De externe vertrouwenspersoon luistert naar je en kan je als externe onafhankelijk adviseren. Zij kan je eventueel doorverwijzen naar personen en/of instellingen die je verder kunnen helpen. Voor onze school is de externe vertrouwenspersoon Penny Bleeker-Bloem.
Zij is te bereiken via:
Landelijk Instituut Vertrouwenspersonen
Penny Bleeker-Bloem
06-57758670 of via penny@bloemmediation.nl
U wordt binnen 48 uur teruggebeld
In de klachtenregeling in bijlage 5 kunt u het reglement voor de externe vertrouwenspersonen lezen.
De volledige klachtenregeling vind je hier: Klachtenregeling Ithaka

